aye

Skrivet den 2010-08-02 @ 07:40:11

svininfluensan är i rullning igen här borta och jag har ont i halsen och huvudet dunkar. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. dessutom ska jag framföra en monolog om en svindlare på artonhundratalet. whaaaat? och fick tillbaka min review om Amelie idag. "good effort, try to use a more suitable vocabulary sometimes to make it more engaging" Ehm. jaha. jag är svensk. jag har ingen ordbok med mig. jag sitter och chansar för det mesta. men good effort. hahaha. jag vill dansa ikväll, men vet inte om jag orkar. blääää.

En spännande sak jag fick syn på i supermarketens internationella hylla var att det enda de hade från europa var euroshoppers prinskorvar.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hade de inte mammas köttbullar? Det var dåligt.

Postat av: Mamma

Krya på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback