Ball

Skrivet den 2010-08-08 @ 05:36:50

Okej, här är enda fina bilden jag har på mig från balen. Den andra tjejen heter Caylin och är sjukt skön. Min frisyr syns inte så mycket, men man kan ana att den är rätt cool va? Rebecca, Mollys äldsta syster var här över helgen så hon fixade allt. Sweet as! Oh, har lärt mig ett nytt ord; premo. Det kan man säga ist för cool. Typ "that's premo". Fast man är coolast här om man säger "man, that's mean!" Fast de säger det som "määäjn". Okej, nog pratat om det.
Balen. Vad ska jag säga? Folk här gillar att dansa! Dansade sjukt mycket. Fint hotell. God mat. Liveband. Molly blev balens drottning! (jag hade totalt missat att de hade sånt här!) Träffade folk. Jag säger sex av fem toasters!


Kommentarer

Postat av: Linné

MEN FRIDA VAD SCHNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!!!11123

Postat av: charlotta

Snygg!

Postat av: Mamma

Caylin till vänster men vem är hon till höger?

Postat av: Anna

OMG. najsnajsnajs! :D:D:D:D:D:D:D

Postat av: Mathilda

Glömde jon att ta ur spolen ur luggen? HEhe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback