cruiser

Skrivet den 2010-08-21 @ 06:03:09

Idag kom Joel till Palmy för att shoppa! Det blev dock inte så mycket shopping, mer prat och bubbel tea. Jag gillar bubbel tea. Ni får googla om ni vill veta vad det är för jag kan inte riktigt förklara. Eller jag orkar inte. Det var i alla fall trevligt att kunna gå runt och prata svenska. Och prata om...ja, men om allt som händer. Vi är ju i nästan samma situation liksom. Jag köpte dock en tröja iaf. Mitt första klädesplagg! Joel höll dock på att missa bussen hem, men bara nästan.

Igår var det basket ball match. Nej, jag spelade inte. Jag kan ju knappt reglerna liksom. Hehe. Men jag gick dit och tittade iaf. Dom förlorade dock. Sen följde jag med Zarette (se, hon hatar mig inte för att jag inte kände igen henne!) och hennes syster och pojkvän till Bean Café och läste cosmopolitan och drack bubbel tea. Allmänt trevligt sådär. Sen cruisade vi runt i hennes pojkväns coola bil och lyssnade på basshunter. Med riktiga högtalare. Basen. Massage. Det är så man gör om man är cool här i Palmerston.
PEACE OUT


Kommentarer

Postat av: Linné

ÅH! så gjorde vi i amerikatt när vi blev hemskjutsade av di där ungdomerA. basen i högsta hugg så det koittlar till så där götti rAVA och så klämde alla i på i gotta feelings ooo-oo så det klingade till riktigt falskt å gött. fräna grejer det. iungdomens dagar

Postat av: Linné

förlåt. mormor är här. antar att jag blir så påverkad at jag tror att jag själv är 79 och pensionär


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback