Dean McKerra's school of dance

Skrivet den 2010-08-09 @ 11:38:31

Jag är precis hemkommen från den nya zeeländska versionen av danspasset! Måste säga att det inte var fullt lika roligt och inte lika töntigt, men bra mycket jobbigare. Det kan iofs bero på att jag inte har tränat på ca 2 månader. Heh... Men iaf. ENDORFINER. Och den ligger nära vårt hus så jag kan ta mig dit själv. Imorgon ska jag testa en vanlig class med jazz. Har basket innan och har tränat idag. Med tanke på mitt tillstånd anar jag en viss träningsvärk framöver. Men det är nice. ÅH VAD GLAD JAG ÄR. Om den klassen passar mig så är det dans varje tisdag och torsdag. Mmmmmmmmh! Och jag pratade med några tjejer i basketlaget på balen och de sa att jag inte skulle oroa mig över att vara dålig, för det fanns folk som tydligen var värre än mig, även om de inte ens har sett mig spela... Aja, dom verkade schyssta.

hej!


Kommentarer

Postat av: Linnea H

GÖTT FRIDA! Nu kommer du inte behöva sakna den underbara (...) måndagsdansen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback