Design

Skrivet den 2010-08-19 @ 07:00:12

Nu har jag bytt geography till design och drama till home economics. Det känns bra. Riktigt bra. I design så ska jag börja jobba på en logga för en festival. Ska göra min drömfestival. Göra affischer, band, tröjor och sånt. Inte på riktigt då.

Pinsammaste konversationen idag:
"Hi!"
"Hi!"
"What's your name?"
"Zarette..."
"Oh, are you in any of my other classes?"
"Yeah...I'm in your english class..."
"Really?? But you haven't been there for a while?"
"I was there yesterday, sat in front of you..."
"Oh..."
"And we're friends on facebook..."
"Ooooh, you're ZARETTE! I see."
Heh. Har funderat ett tag på vem den där Zarette är. Men jag måste ha lyckats rädda situationen hyffsat bra ändå eftersom hon faktiskt pratade med mig resten av lektionen. När jag tänker efter är det sjukt många sm jag pratar med varje dag men inte vet namnet på. Lite smått pinsamt. Och jobbigt.
Testade även på en franskaklass idag. Herregud säger jag bara. Mitt huvud var en mix av svenska, engelska och franska. Men inte fransk franska, engelsk franska. Ni vet hur dåliga dom är på uttalet. Så nej tack, ingen franska för mig. Och syslöjd blev det inte heller. Orkade inte testa. Hehe.
Dans ikväll.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Blir det syslöjd någon annan dag eller skippar du det? Det vore kul om du hade syslöjd tycker jag. Du kan ju sy täcken eller filtar el.dyl.

Postat av: mamma

Har skickat mail så det vore bra om du läste.

Postat av: MellanSverige

Hahahahaha, fallering.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback