Hey Frida, you're looking sporty today!

Skrivet den 2010-08-10 @ 07:49:07

Är precis hemkommen från min första basket ballträning. Det var kul. Roliga tjejer. Snälla. Sköna. Osv. Jag sög dock ganska hårt tror jag. Hehehe. Men äh, säsongen är snart slut ändå. Sen blir det volleyball... Jag fick faktiskt i bollen fler än 5 gånger i rad. Det brukar vara typ 1/40 gånger som jag får i den. Så det stället jag stod på var tydligen min spot. Jag ska bara placera mig där så löer sig allt. Sa dom.

När jag kom hem nu så var jag ensam hemma. Torrt. Jag funderar på om jag ska börja laga pannkakor till hela familjen för jag vill ha mat innan jag ska dansa ikväll klockan sju. Hmmmmmmm. Eller så tar jag en macka. Hehehe. Men jag har faktiskt inte blivit tjock än...Snarare smalare, men det känns som att det snart kommer komma massa fett och sätta sig överallt. BOM! Så typ. Och halsen gör ont. Kommer nog dansa ganska dåligt. Men what the hell. Jag måste säga att jag känner redan att ajg har blivit sjukt bra på att testa på nya saker. Efter bara en månad (på fredag) här. Jag menar, dance dynamics igår gick jag på helt själv, men det var hur kul som helst och folk pratade med mig och tyckte jag var jättemodig som kommit hit hela vägen från sverige helt själv. Ja, jag känner mig rätt modig faktiskt.


Kommentarer

Postat av: charlotta

good for you!:)

Postat av: Mamma

Jaaa du är görmodig. Så det är väl bara att ge sig på pannkakorna också.

Postat av: Joooonatan

sv. Fridaaa, om du har en Nalle Puh citatbok hemma så vill jag väldigt gärna låna den när du kommer hem:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback