ladies

Skrivet den 2010-08-24 @ 03:33:59

Half day today. Innebär att vi bara har haft tre lektioner och jag sitter nu hemma och har tråkigt. Jag saknar ramlösa. Bubbelvattnet här smakar sött på något sätt, även om det inte är något socker i.

Ski trip söndag-ons. Det kommer bli fätt! Vi är bara fyra seniors, men alla är roliga. Åker dock snowboard så jag kommer ju vara ensam på skidor. Hoppas dom kan åka...
Fick mail från min kontaktpeson och han sa att det var bra att jag säger till och att han har vidarebefodrat mitt mail till Richard på WYS så får vi se vad han säger. Har dock hört från Erik (en kille från sverige som var på min skola förra året) att Richard är lite svår... Men jag hoppas på det bästa. Min värdmamma har nu saktat ner internetet så jag kan inte lyssna på spotify eller youtube. Igår när jag skulle duscha upptäckte jag dessutom att hon har minskat ner på varmvattnet för jag hann inte ens så mycket som ta i schampoo innan vattnet blev iskallt. Varför har hon oss här om hon inte har råd????????????????????
En rolig sak jag kan berätta förresten är att Kateisha i min hemkunskapsklass tycker att alla mina killkompisar "looks so hot!!", så ta åt er ;)


Kommentarer

Postat av: Jonatan

HON HAR ADDAT MIG PÅ FB JU!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback