malbas

Skrivet den 2010-08-15 @ 04:42:23

Okej. Jag råkade stoppa ipoden (Sams...) i tvättmaskinen. Kuuul. Den ligger nu på hedersplatsen i vårt hus, på elementet alltså. Hörlurarna överlevde dock. Helt amazing.

Igår var vi hemma hos Geogia. Det var fuuuuun. Sov där. Hennes hus är hur fint som helst. Vill bo där. Hoppas hon får sverigeabstinens och tvingar mig att flytta dit. Hon hade massa kläder från Monki. Cooolt. Tror en tröja var samma som du har Linnea, lite gammelrosa och stickad?
Jag har inte sovit de senaste nätterna och är fortfarande lite förkyld så nu ska jag nog ta en varm dusch och sen sova. Klockan är tjugo i tre. What the hell.


Kommentarer

Postat av: frida her self

Okej, hon heter georgina egentligen. såg att jag skrivit olika i tidigare inlägg. smeknamn och förkortnngar ni vet.

Postat av: Linné

ROCK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback