sick

Skrivet den 2010-08-13 @ 02:14:24

Jag har fått lära mig att sick är man bara om man är illamående, men jag kan berätta för er att det stämmer inte alls. Jag är sick. Sick som i dunkande huvud och stor boll i halsen. En annan sak som inte stämmer med den engelskan man får lära sig i skolan och den verkliga är att man säger "ring me", inte "call me". Låter inte det stört mycket som svengelska? "who's ringing?". Det kan hända att det bara är här, men ändå.

Mamma blev orolig för att jag inte har skrivit i bloggen på två hela dagar. Insåg att jag antaglgien har uppdaterat lite väl ofta kanske. Men det är kul att skriva när man har något att skriva. Nu har jag inte så mycket att skriva för jag har bara legat i min säng sen i onsdags. Kul. Men idag känns det bättre och jag hoppas att det känns ännu bättre ikväll för då ska vi (jag + caylin + massa andra som jag inte känner som hon tycker att jag ska träffa) på någon konsert. Vet inte vad för slags. Men det blir säkert kul!
Jag funderar på att göra pannkakor till mig själv idag. Och tvätta borde jag också göra. Och städa mitt rum. Håhåjaja.
host host


Kommentarer

Postat av: Mamma

Städa rummet kan väl inte vara så viktigt om du nu är sick.

Postat av: Fillepille

såg du något nya zealändskt band nu då?:D Var det inte någon där borta som sa att sådana typ inte finns?:O

Postat av: frida

ring - nya zeeländskt påhitt säger jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback