The Stomach

Skrivet den 2010-08-14 @ 05:06:31

Jahaja. Har precis lagat pannkakor (det blev inga igår...) till mig, Reia och Molly för Jill är någon annanstans. Molly sa att det var de godaste hon hade ätit! Fast hon har vinäger och socker på dem... Eh. Ja. Och ingen mjölk till. På tal om mjölk måste jag bara säga att glassen här är helt underbart god. Seriöst. Har inte smakat en godare glass. Mmmmmhm.

Men nu över till lite viktigare saker. Gårdagen. Jag masade mig ur sängen och tog mig ända till den ytterst coola restaurangen  cafe Beans med ytterst coola människor. Såklart. Man är väl inte tönt heller. Heheheheh. Iaf. Jag älskar människorna här. Har sagt det förut, men de är så relaxed och så sköna! Precis som jag vill ha det. Jag åt sushi iaf. Gott. Äter sushi varje gång jag äter ute nu för tiden. Men det är så perfekt. Träffade även Georgie, som var utbytesstudent i sex månader i Göteborg! Fast hon kan inte prata svenska. Men ändå. Connection. Sen gick vi vidare till The stomach. Lite typ som uno fast bara scenen. Tråkigt nog ska stället stänga så det var sista spelningarna där igår. :( Iaf. Om man jämför med unos spelningar så var de här helgalna. Folk moshade. Stagedive. Galet. 8 olika band spelade och de flesta var helt okej. Dock hade jag inga öronproppar och volym var liiite för hög för det rummet. Heh. Döv.
Men jaja, kul kväll!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Skaffa öronproppar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback