torkade bananer

Skrivet den 2010-08-01 @ 06:01:26

Har simmat idag. Göööööött. varmt och skönt. 1 km lyckades jag åstadkomma. Alla andra där var superpro så jag kände mig som pensionären. Men what the hell. Tydligen så har ingen annan bikini i badhuset, de har baddräkt eller shorts och t-shirt, så jag fick ta på mig en t-shirt. vad tusan liksom? Sen bytte man även om i bås. Och bastun fick man betala dubbelt pris för att använda. Jag saknar den svenska frigjordheten lite. Men men, skönt att träna för det har jag inte gjort på år och dar. Känner mig helt slut. Hehe. Sådär skönt uttorkad som man är efter att ha badat. Imorgon ska jag försöka få iväg reia på dance dynamics, typ aerobics tror jag. Eller som friskis danspass kanske. Vi får se!

Känner att jag uppdaterar liiite för ofta. Men vad ska en gör?


Kommentarer

Postat av: anna

jag saknar what the hell!

Postat av: Linné

älskar att se hur jag smittat er! men what the hell vad ska en gör?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback