soz

Skrivet den 2010-12-11 @ 07:54:04

Okej. Nu har jag gått runt och tänkt att jag måste skriva ett inlägg om sydön snart. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Det finns tusentals bilder på fejjan nu iaf. Det var så underbart härligt. Ja. Jag kan inte beskriva. Bra på alla sätt och vis. På alla kanter och från alla vinklar.

Och min nya värdfamilj är fortfarande jättebra. Nu har min värdpappa kommit hem från Taiwan också. Han är skön. FRågar mig dock en hel massa frågor om Sverige hela tiden som jag inte kan svara på. Typ största exportvara, yta, invandring, skatter osv osv. Hjelp. Känns ju som att jag borde kunna det mesta om Sverige, men det gör jag tydligen inte. Woops. Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknat. Bakat lussebullar. Kolat på tv. Lekt med Kyran (ettåringen). Vår granne Clive kom över på eftermiddagskaffe (Ole!) och han är helskön. Driver sönder. De lyckades lura mig att han bor i vårt uthus (det är ganska stort) så det har jag trott hela veckan, men idag så bara "hahahaha did you actually believe that??". Ja. Min värdpappa och Clive är galna i golf, de sa att de ska ta med mig på en runda...ehehhe. Nej, livet här är så bra.
Hejsansvejsan.
Här är jag och Kyran. :)


Kommentarer

Postat av: anna

bara för att jag också fått den där exportvarefrågan; absolut vodka är den störta exportvaran (tror jag). det låter iaf coolt, så det brukar jag säga.

Postat av: mamma

Jag tror mer på skog och järnmalm. Vilken gullig inge. Ole som granne nu känner du dig väl som hemma?

Postat av: Fille

VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! helt ärligt. Så go!

Postat av: Linné

MÄN TUSSEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback