update

Skrivet den 2010-12-02 @ 05:38:54

här händer det grejer kan jag lova. På söndag tar jag mina prylar och flyttar till en ny familj. En bit utanför stan blir det, men förhoppningsvis tycker de om att skjutsa mig... Anledningen till att jag byter familj är framförallt att min äldre värdsyster flyttar tillbaka från Christchurch så hon behöver ett rum att bo i. Det har jag vetat om sen jag kom hit. Ungefär. Reia flyttar till vår kontaktperson 30 minuter från stan. Tycker lite synd om henne. Bussen går två gånger i veckan. Kommer sakna henne till tusen. Känns jättekonstigt att byta familj. Men skönt och spännande också. Vi får se hur det blir!


Kommentarer

Postat av: mamma

Det går bra! Lycka till.

Postat av: Linné

tjit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback