bilder

Skrivet den 2010-07-25 @ 05:14:30

Som ett mirakel ville min dator faktiskt acceptera mitt minneskort idag. Jag har dock inte tagit särskilt många bilder, men här kommer några.
Här är Jill med ett fat Jelly!
En vanlig syn under bussturerna - alla japaner sov rätt upp och ner.
Bussen vi åkte i under campet var begagnad från japan. Det som står på knappen betyder "stopp". Lite kul.
När jag och Joel väntade på nästan plan och alla andra vi skulle flyga med i London i fem timmar så åt vi sushi. Tyckte det var ganska häftigt att det kom mat på rullbandet så fick man ta vad man ville. Jag tog dock en alldeles för stark soppa. Vi fick äta med clippers, såna som dom egentligen har till barn. Hehe.


Kommentarer

Postat av: Linné

"stopp" hahahaha nä fy satan för japan

gill på jill

Postat av: mathilda

Äter dom sänt DÄR! Snacka om engelska gener...

Postat av: mamma

Mmmm, ser gott ut tycker jag, speciellt jellyn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback