bra dag

Skrivet den 2010-07-29 @ 12:46:45

Japp. Har en go känsla i magen liksom. Holly sa till william att jag var cool. Yeah. Adi säger att hon vet en kille som vill bli min baldejt. Yeeeeah. Jag fixade ljuset felfritt och föreställningen blev superb. Yeeeeaah. Reia har slippers och en väst från NASA. space technology. Det är japaner det. Tog på mig dem och molly gav mig ett durkslag till huvudet och sen en lampsak och jag var in space. Ritade av Mitchell i form class på ett ascoolt program på datorn. Adi har sagt bio i helgen så förhoppningsvis får jag något att göra. Och vi ska gå och simma också. hehe. Måste bara köpa togs (baddräkt, coolt ord) för bikini är tydligen väldigt ovanligt i badhus här.

Saker som är mindre bra:
awatapu var tydligen i tidningen idag för att det är någon konstig förkylning som går runt så det var 100 elever borta igår, alltså en sjundedel. Jill har den också, så jag hoppas att jag inte blir smittad.
Silk (en av katterna i huset) släpade in en mus i vårt varma rum, men den smet och nu hittar vi den inte. Det springer alltså runt en mus i vårt hus. hjelp.
mrs. mathews sa till mig att jag inte får prata så mycket på matten för de andra måste jobba eftersom vad de lär sig det här året spelar roll, även om jag redan kan allt. Men det är faktiskt de som börjar prata, inte jag. Gah. Jills kommentar om det "Yes, the staff in ESOL can be a bit...controling. Don't mind them." Så jag gör som Jill säger. Hehehe.
Nu ska jag prata med Anna! Hejs!


Kommentarer

Postat av: charlotta

charlotta gillar (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback