Linnea,

Skrivet den 2010-07-31 @ 10:57:39

jag vet att det är high school musical, men vi sjöng även massa andra boybandlåtar. Och las ketchup! Så det så.

Jag har köpt smink och blivit proffisionellt sminkad idag. Gillar't. Dock lite väl party kanske för att bara gå på stan. Hehehehe. Men men. Vi åt sushi och kollade på inception, den var braaaaa. Fast lite förvirrande. Hehe. Inga subtitles you know. Utgång tror jag inte jag vågar riktigt. Adi kunde inte följa med och det känns liiite fel att gå ut med killarna från HaR-klassen. Hehe. Jag har en känsla av att folk här är ganska galna.
Imorgon ska jag och Reia gå och simma. tränaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. jaaaaaaaa!


Kommentarer

Postat av: Linné

ahaa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback