Sommarlov!

Skrivet den 2010-11-11 @ 10:28:56

Jahaja. Då har jag nästan tre månaders ledighet framför mig. Det ni! Gick bara i skolan halva dagen idag och den spenderades med att ha vattenkrig. Kul kul. Sen gick jag och Kateisha in till stan. Jag köpte en ny bikini och en volleyboll. Somrigt somrigt. Sen spelade vi volleyboll in the square med Javed och Souley som kom förbi. Sen gratisfikade vi med Paul. Sen hem, spela lite mer volleyboll med Reia. Sen hem till Kateisha för att göra sig iordning för Honour Awards. Spilla ut en hel flaska nagellackborttagningsmedel i väskan. Mmh. Äta världens godaste mat. Be bordsbön. Sitta på Honour Awards och ha tråkigt. Sjunga nationalsången för första gången. Sjunga andra sånger på maori. Ähm. Ja. Så såg väl dagen ut ungefär. Imorgon blir det förhoppningsvis att åka till

stranden, eller något annat skoj. Och på lördag drar jag mig söder ut! Tjohoooooo!
Lite banankaka på väg till stan är alltid gott när man glömde lunchen hemma.


Kommentarer

Postat av: charlotta

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! LITE Avundsjuk bara...

Postat av: Jonatan

Hmmmm-.- hoppas verkligen att du ägnar en tanke åt oss stackare som fortfarande har skola...

Postat av: mamma

Här har det varit riktig vinter i en hel vecka men nu är det höst igen.

Postat av: Linné

Nä gå och lägg ett fårägg. puck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback