Frida, you're famous!

Skrivet den 2010-10-28 @ 10:47:53

Ja för det är jag. Min modellkarriär har tagit fart i skolans bibliotek på Zarettes photography board. Hade ingen aning om att jag skulle bli så synad i kanterna. "Why are you standing on your toes?? Aren't you tall enough??!".

Har nu en och en halv dag på mig att fixa lady gaga-utstyrsel...hmmmm. Jaja, det blir nog fint ändå. Imorgon ska jag laga mat. Vad mer? Jag ska dansa med en röd cowboyhatt. Sprang imorse innan skolan. Ska göra det igen imorgon, Reia har lovat att hon ska med. Ujujuj. Idag efter skolan fick vi vänta på Jill i cirkus en timme. Men vi var underhållande på hög nivå måste jag säga. Fina haka-imitationer bland annat. Älskar den japanen. Det är vår här, men jag kallar det sommar.


Kommentarer

Postat av: Annika

Oj det var länge sen jag var här och kollade. Du är väl inte så dålig på att blogga. Men vad är det här med modellkarriär? Att du skrapa knäna INNAN volleybollen tycker jag var jättekul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback