Kära bloggen,

Skrivet den 2010-10-04 @ 01:21:39

jag har nu insett att jag aldrig kommer bli en bra bloggare. När mitt liv är tråkigt kan jag blogga hur mycket sm helst, kvaliteten på inläggen blir dock relativt låg då. När mitt liv är roligt och spännande orkar jag inte blogga. Mste ju skriva så himla mycket om jag ska få med allt. Men för att jag ska minnas vad jag har gjort här i Nya Zeeland när jag kommer hem igen tänkte jag skriva lite kortfattat, mest för min egen skull vad jag har hållt på med.

Taupo - jetboating
Rotorua - ägglukt, bubblande lera, luge, haka, gammal badhus, hål i övre örat (molly industrial), fint hostel, bubbel pool, vattenfall, rök, bad, mys, lermask.
Palmerston - Reias Nick, stranden med Gen, high flyers, bowling, skateboard, sola, sam, emos, the basement, tårta
SÅDÄRJA.
Här kommer lite bilder också.
Jag och min maorivän.
Jag, Molly och Reia uppe på gamla badhuset i Rotorua.
Eh, inte bästa bilden på mig kanske, men det är vid the huka falls iaf.
Geijser!
Gungeligung....
Blir inte uttråkat i bilen iaf.
Vi gjorde en väldigt fin tårta till Geneveves mamma. Väldigt nya zeeländsk tycker jag.
Funderar på att införskaffa en sån här hatt...solen här är ju lika stark som solariumena hemma.
Här är en bild på mitt hus förresten!
Och gatan utanför....spännande värre va?
Ny och fräsch industrial i Mollys öra! aj säger jag.
aaaw söta tjejer. Nu börjar jag få slut på uppladdningsvänliga bilder. Hejsvejs!


Kommentarer

Postat av: mamma

Äntligen fick man en bild av hur du bor. Det såg ju jättefint ut. Inget att klaga på tycker jag.

Postat av: mamma

Du får väl skaffa dig ett helt vanligt jobb eftersom du inte kommer bli rik på att blogga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback