möte

Skrivet den 2010-10-14 @ 06:43:18

Pratade med lärare idag om wellington och lite olika saker som jag inte gjort enligt reglerna. Det är sjukt frustrerande att prata med vuxna människor här för de behandlar mig som om jag vore 14 och inte kan ta hand om mig själv över huvud taget. Och en chans till att förklara mig fick jag knappast för de tyckte bara att jag försökte bråka och sa till mig att lyssna istället. Så jag satt där och lyssnade och nickade och sa "It wont happen again" och log och alla var glada igen. Konstigt. Frustrerande. Och WYS har fortfarande inte hört av sig. Jag fattar inget. Men nu ska jag äta middag och sen dansa och sen blir det film. BOY. Eller heter den så? Jaja. Imorgon blir assemblyn spännande för blivande head boys and girls ska försöka övertala alla att rösta på dem. Hela skolan är fylld med posters som jag har gjort åt Holly. Make everyday a Holly-day, vote Holly! Och så vidare. Dom ser allmänt töntiga ut. Dagisstyle, men jag gillar't. Och så är det första volleyballträningen på lunchen imorgon. I helgen blir det tennis +  simma med Caylin förhoppningsvis. Volleyballmatch på måndag. Så ser livet ut för tillfället. Inte jättespännande. Eller jo, en hel del drama är det ju faktiskt, men det tycker ajg mest är uttröttande. Oh, förresten! I home economics så ska vi laga mat. Brunch och dinner för två. Måste använda fyra olika "funktioner" i varje måltid. Dvs, ung, mikro, processor osv. Förslag på vad jag ska göra? Det ska vara nyttigt och gå att göra på en timme (inklusive äta det och diska). Heeej.


Kommentarer

Postat av: frida

jag älskar att det verkligen strömmade in förslag här! hahah men frida. jag lagar inte mat, jag äter den! så nej, jag vet inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback