prov

Skrivet den 2010-10-12 @ 06:33:13

fick tillbaka mock exams och ja....eng: not achieved på båda (men good effort!) phy: achieved, achieved with merit och not achieved (hyffsat ändå med tanke på att jag inte hade pluggat och gav upp efter en timme) mat: not achieved, achieved, achieved with excellence (skumt....) Är faktiskt ganska nöjd med tanke på att jag trodde att jag skulle faila allting precis som alla andra :)

blev även antagen till skolans volleyballlag och har första matchen på måndag...heheh
hmmm...något mer spännande? Hade dance competitions förra veckan vilket gick uruselt...
hejjjj
Hahaha en kul sak förresten. på health and rec så pratade vi om säkerhetsgrejer idag eftersom vi ska hålla i lite lekar med year 9. Så stod det på tavlan "where do we keep the ICE?" Jag fick för mig att ICE var en förkortning av något viktigt dokument eller något så jag började skratta när någon sa "in the freezer" och bara "what does I-C-E mean???". Ehm ja. Nej, jag blev inte utskrattad. Inte alls.


Kommentarer

Postat av: Fille_love

Om mat är math (dock vore det myyycket bättre om det faktiskt var en mat-kurs. typ. hemkunskap. mums. eller, har du inte det förresten?) så är det väl inte alls skumt att du achieved with excellence?!?!? Btw! första snöflingan i värmland nu! yyyeeeey. tänk på oss. (asglad att du fortsatte blogga)

Postat av: mamma

Var är du Fille om du sett snö? Inte i min närhet iallafall. Volleyboll har jag alltid tyckt skulle passa dig Frida. Good Luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback