Soool

Skrivet den 2010-09-28 @ 06:34:35

Idag var det soligt minsann! Sommaren är påväääääg :D:D:D Har tillbringat dagen med Caylin och en skateboard... HEHE. Imorgon bär det av till Taupo och Rotorua, där det väntar...öh, kan inte förklara. Massa roliga saker! EXCITED!

Och jag fick även ett paketet på posten idag! Sockar, kalles kaviar, knäckebröd, marabou och lösgodis. Mmmmmmmmmmmmh. Knäckebröd med kaviar var starkt uppskattat av familjen faktiskt, det trodde jag aldrig! Däremot är Molly alltid jättetveksam så fort jag bjuder henne på svenskt godis eftersom det första var djungelvrål. Lite småkul. Lösgodiset tittade de mest konstigt på. Hehehe.


Kommentarer

Postat av: Lampan

Maila mig din adress därnere så ska jag försöka komma ihåg att skicka en vintervit till dig när den kommit ut i butik! Och breeeev :$

Postat av: Fille_love

OMG! vem har bräckt mitt underbara paket? detta var ju massa mer godsaker:( måste börja leverera mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback