Whakapapa (fuck-a-papa)

Skrivet den 2010-09-03 @ 12:43:48

Okej. I'm back. Ski tripen var helbra. Jag var helt klart bäst på skidor för en gångs skull. Testade snowboard en dag när bara barnbacken var öppen p.g.a dåligt väder. Det var faktiskt kul och jag var inte helt värdelös. Eller jag vet inte om jag var värdelös eller inte, men jag kunde ta mig ner och bara ramla tre gånger...Hehe.

Det var i alla fall kul att lära känna alla bättre osv. Ni fattar. Socialt. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Här kommer lite bilder.
Stugan vi bodde i mitt ute i ingenstans!
.
Jag på en snowboard. YEAH!
Helt okej tycker jag nog...
Barny och Anna är duktiga kockar.
Sådärja. När jag kom hem hade Jill städat badrummet och mitt liv blev genast lite lättare. Hon har även pratat om att åka på en liten trip runt på nordön med oss in the holidays om två veckor och imorgon tar hon Reia till stranden (jag kan inte följa med för jag hade redan gjort planer med Zarette när hon berättade om det). Idag var alla på bra humör och jag brjar tä nka att det kanske är dumt att byta. Dels för att jag kanske kommer till ett sämre ställe och dels för att jag måste träffa Jill och Molly i skolan varje dag... Jag är förvirrad. Och explorius vill att jag ska skriva om hur det går här och sen ska de lägga upp det på deras hemsida. Vad ska jag skriva? Och så måste jag skriva om min uppfattning av NZ till skoltidningen. Ojojoj. Och jag fick underkänt på min engelska review av Amelie. Fast det var precis på gränsen och typ halva klassen fick underkänt. Så helt illa var det ju inte iaf.
Måste bara berätta om mi fysiklärare. Helt klart favoriten. Idag var vi i en datasal för två tredjedelar av klassen var på chemistry trip. Efter att ha lekt runt lite på något fysikspel så började vi prata om att Reia är en moviestar. Det slutar med att vi sitter och kollar på Reia på youtube och använder google translate till att översätta en intervju med henne. Sen visar jag honom QWOP (ett spel, googla) och han blir jättefascinerad. Han älskar star wars och visade någon star wars nalle puh grej. Okej. Det låter inte så kul, men han är verkligen fysiknörden med bra humor. Älskart.
Imorgon ska jag hem till Zarette och gulla med hennes nya hundvalp och låta henne sminka mig (hon är nästan profesionell!) och mycket möjligt kolla på gossip girl. Riktigt tjejigt och härligt!
Nej men gu så ja skriver. Dags att sluta innan ni tröttnar på mig. Hade!


Kommentarer

Postat av: Linné

ja gu se du skriver. dä ä kul dä.

Såg förresten olivers sms förut. men läser du mailet jag har skickat så märker du att jag inte är kapabel till att kommunicera

Postat av: frida

HAHAHHA jag har totalt fastnat för qwop. det är hur svårt som helst! rekord:2.7. jag fattar inte!!

Postat av: frida

jag kan springas baklänges!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback