windyyy

Skrivet den 2010-09-23 @ 01:52:43

JÄKLAR VAD DET BLÅSER HÄR BORTA!!

Nu har jag iaf två veckors lov (eller mer till och med) och ja. Skönt att kunna sova... Nej men vi ska faktiskt på en hel liten trip på nordön. Taupo, rotorua och något mer. Säkert helt felstavat och så men det är faktiskt inte lätt med alla maorinamn överallt!
Idag kom det två maraboukakor på posten! LYCKA!!
Awatapu förlorade både tjej och kill-basketen igår dock. Men men. Jag träffade dexter och luke. Två helsköna killar. De har lovat att sprida pärsk vidare!
Nu ska jag försöka hitta på något att göra...typ gå in till stan. Eh. Jag vet inte jag. Jo men det blir nog bra. Jag känner mig väldigt osammanhängande idag, men ändå på bra humör! :D


Kommentarer

Postat av: mamma

Pärsk? Fattar inget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback