....

Skrivet den 2011-02-16 @ 05:52:44

Jag gillar inte att jag lägger upp en jätteful bild på mig själv, har nio besökare men inte en enda som kommenterar...känns som att det bara är okända stalkers som läser min blogg??

ANYWAY. Även om jag fullkomligt gjorde bort mig igår during swimming sports så visade det sig idag att jag gick vidare till final! HAHAHA! Åh herre. 25 m bröstsim. Hehehehehe. Tydligen var de i de andra heaten till och med långsammare än vad jag var så även om ajg förlorade mitt heat så kom jag till final... Betyder dock att jag kommer komma sist IGEN inför hela skolan. MEn äh. Jag får en hel dag vid poolen istället för i skolan så jag är glad. Börjar bli ganska bra på att skämma ut mig! :D


Kommentarer

Postat av: mamma

Du har ju alltid trivts i vattnet så du vinner nog. Satsa för tusan Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback