infoo

Skrivet den 2011-02-01 @ 04:54:20

Okej. Nu tänker ajg strunta i alla säkerhetsregler om att inte ge ut för mycket information om sig själv på internet....för jag vill ha choklad skickat till mig. HEHE. Och jag vill att folk ska veta när jag kommer hem så jag inte känner mig helt bortglömd. :(

Så.
min adress atm är:
c/o Lyn & Rick Carmont
286 Hewitts road
RD 4
Palmerston North
Och jag kommer hem till Sverige den artonde Maj :)
Idag åkte jag skolbuss här för första gången btw. Coolish!! (inte jätte..)


Kommentarer

Postat av: mamma

Jaha, först skriver du att du ska börja på gym (men det var kanske inte för att gå ner i vikt) och nu ber du om choklad. Nu får du allt bestämma dig.

Postat av: Charlotta

Men bra Frida, jag ville veta! :)

Postat av: Fille

Softish (jag lovar, sverige har börjat använda det uttrycket igen). Vänta dig grejer på posten inom kort;);) (eller ja, snigelpost fortfarande..). :D:D Det är ju nästan snart ju!! Eller.. relativt. Men ingen födelsedag hemma:(.

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback