spider bite

Skrivet den 2011-02-20 @ 05:08:31

Okej. En liten spindel, eller något liknande bet mig förra fredagen. Det blev infekterat och idag gick jag till doktorn. Det var rena misshandeln. Hon klämde ut hur mycket var/blod som helst. Åh vad jag älskar att berätta sånt här! Sök på youtube på "biggest pimple" och titta på första videon, så såg det ut när hon klämde ut allt äckligt. Och ont gjorde det. Men rätt häftigt! Fick iaf antibiotika och ett jättestort plåster. Känner mig bad ass.
Det har i övrigt varit en ganska dramatisk helg för the Carmont's family. Cindy och Lyn bråkar, så Cindy vill ta med sig Kyran och flytta härifrån (men jag och Halie tror inte att hon faktiskt kommer göra det för då har hon ingen bil och ingen som tar hand om Kyran) och Josh lyckades köra rattfull och bli av med körkortet, samt förstöra både fram och bak-lyktorna på Rick's truck. Jag och Halie njuter av att vara de duktiga och ansvarstagande... Jag antar att jag inte borde skriva sånt här om familjen här, men ingen av er som läser känner ju dem, så jag förstår inte riktigt vilken skillnad det gör.
DEt är iaf fint väder och jag och Halie åkte till stranden. Gött.


Kommentarer

Postat av: Linda

LÄSKIGT!

Postat av: Fille

ÅH frida! tänk om du blir spiderwoman. Det var såhär det började för spiderman kom ihåg det.. hår på handflatan än?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback