Sporty

Skrivet den 2011-02-14 @ 07:13:42

Första volleyballmatchen idag. Gick hyffsat bra med tanke på att vi inte haft en enda träning efter sommarlovet än. Och vår coach har slutat så det verkar som att min gamle basketballcoach ska träna oss. Hoppas det blir bra. Vi förlorade matchen förresten...men det var jämnt, och det var ett av de bättre lagen...

Imorgon är det dags för swimming sports i skolan, jag har skrivit upp mig på 25 m frisimm och 25 m ryggsimm... blir nog spännande! Är inte seriös för fem öre, men om man deltar så får man en gratis dag i poolen under skoltid och samlar poäng till sitt hus! I år är jag i det gröna huset Ngata! Älskar idén med olika hus. Värsta skolspirit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback