Your beauty puts me off

Skrivet den 2011-02-08 @ 07:03:05

Dagens händelser:

  • Mycket intressant samtal om rasism med Khaleel på engelskalektionen.
  • Tittade på flickan som lekte med elden tsm med Lyn och Halie
  • Dream team i pingis med Ezra
  • Bakade muffins med kola och choklad i på hemkunskapen
  • Body pump 06.15...
  • Duschade i regnet påväg till skolan
  • Fick två kramar av mitt fan
  • Första lektionen med Engineering constructional drawing. Ritade pentagons och heptagons och sånt
  • Upptäckte att Coral i min hemkunnskapsklass är jätterolig
  • Upptäckte att Coral verkar vara en mycket speciell tjej...
  • Blev inbjuden till en "sörja att vi inte har några pojkvänner på alla hjärtans dag kväll"
  • Satte på "I am not a whore" i common roomet, blev tillsagd att stänga av den...tänkte på dig Linnea
Nu ska jag gå och plugga...Jätteonödigt eftersom vi sitter och gör grafer och avrundningar i fysiken, vilket jag redan kan, men måste ändå rita hundra grafer bara för att bevisa att jag redan kan det. Min lärare är lite hysterisk.


Kommentarer

Postat av: charlotta

Haha, sköning!

Postat av: Linné

tack...smickrande... läs mail nån gång


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback