E haere rā

Skrivet den 2011-03-01 @ 06:57:55

Okej. Mycket kul på gång nu. På fredag ska jag till Wellington med Halie. Kommer bli mean as. På dagen är det dock house competition i friidrott... Nej jag tänker faktiskt inte delta (det är final, så egentligen har jag redan missat min chans) för jag kommer nog alltid hata friidrott. Eller hata är kanske ett lite starkt ord..men..jo...hata. Nej men jag kommer aldrig bli bra på det och jag har därmed gett upp. Men ajg ska följa med och ta tid och heja på mitt hus, som för tillfället ligger i ledningen! Allt tack vare mig förstås. Hehe.

Annat spännande är Volleyboll. Jag har blivit utsedd till coach för det ganska oseriösa utbyteslaget... Det är ett så kallat "social team", så det är blandat killar och tjejer och de spelar bara för skojs skull. Mrs. Matthews tyckte att det kunde vara bra om jag visade dem hur man spelar...lite kul med tanke på att jag knappt kan själv. Eller, jag vet ju hur man SKA göra, jag kan bara inte göra det själv än... Men ajg kommer dit! Förhoppningsvis inom en månad för då ska vi vara med i Nationals! Som oturligt nog hålls i Palmerston, så inget resande för oss...men Volleyboll varje dag i en vecka! Kul kul.
Sen bär det av på Usher konsert!
Och idag var mina ögon ovanligt blåa av någon anledning.


Kommentarer

Postat av: frida

när du kommer hem frida, då är det du som följer med mig till sundstahallarna(heter det så?) och spelar volleyboll. jag är skitbra. mean as.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback