helg

Skrivet den 2011-03-19 @ 07:49:18

Hade världens mysigaste filmkväll igår. Ni vet, vissa kvällar är såna där kvällar då allt bara känns så himla bra. En sån kväll hade jag igår tillsammans med Holly, Alice och Amy. Idag har jag dock jätteont i halsen...bajs. Hade tänkt åka på endagscykelsemester med Caylin idag, men det regnar dessutom så njaa... Och imorgon ska jag på någon Yum sum - sak... Kinarestaurang som har någon specialsak så vi ska dit ett helt gäng och äta så mycket vi bara orka, för det är det man gör tydligen. Ganska soft helg tycker jag.

Hejsveeejs


Kommentarer

Postat av: mamma

Nu var det allt länge sen du skrev något här!

Postat av: frida

jag drömde att du kom hem i natt. Jag drömde även att jag slaktade en känguru.. dont know what to make out of this

Postat av: mamma

Många som drömmer om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback