Relay for life

Skrivet den 2011-03-13 @ 09:28:44

Hej. Jag är död. Varför? Jag har varit på Relay for life. Vad är Relay fpr life? A team event for fundraising to the cancer society. Där har ni det. Alla betalar 25 dollar. Får en T-shirt och tältplats åt sitt lag. Är utspridda längs en 400 metersbana i 24 timmar och det lag som springer flest varv med stafettpinnen vinner. Av 114 lag kom mitt kära Awatapu-lag på fjärde plats, rätt bra jobbat säger jag.

Det fanns en scen på plats där de spelade livemusik hela natten så när vi inte sprang så dansade vi. Vi höll även några tysta minuter för alla som lidit offer för cancer och tände ljus för dem. Ganska sorgligt.
Jag hade dock inte tagit med mig någon sovsäck, så det blev ingen sömn för min del. När jag sprang mitt sista varv imorse så bokstavligt talat dog jag. Vi gjorde zumba på morgonen dessutom! Hur kul som helst!
Och just det, vi hade tema Hippie!
Peace and looove man.
Jag och Reia sprang ett varv tillsammans. Se så taggade vi är!
De satte ut såna här papperspåsar med ljus i runt hela banan.
Fick gratis benmassage två gånger. Frida är i himmelen.
Caylin och Reuben dansar järnet till Spaceball Riccochet! Hahhaa


Kommentarer

Postat av: Mamma

Verkar som en kul grej. Går kanske att göra något liknande runt Sundstatjärn.

Postat av: Linnea

Snygge brills då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback