BAM BAM!

Skrivet den 2010-08-04 @ 06:21:59

Spännande saker som har hänt idag:

-Jag ska på ski trip ändå! Tjuuuhuuuu! I slutet av augusti drar vi oss mot mount Ruapehu om jag har fattat det rätt. Oj, nu googlade jag det och det är tydligen en väldigt aktiv vulkan. Hahahha. Fast med snö på. Okej. Typ bästa skidstället på nordön läste jag nu. Det blir nog fint det här!
-Fysiklektionen: test på fyra frågor. Läraren sätter på reggae och alla plockar upp böckerna och fuskar. Slappare finns ju inte. Men jag gillart skarpt. Liksom. Reggae. På fysiken. Det du Lasse!
-Enligt William kommer muse till Auckland i December (dock står det inte på deras tour dates lista, men de kommer till oz(ANNA!), så de borde ju komma hit också) och hans kompis som har körkort vill jättegärna gå, fast han har ingen att gå med förutom William och de har inte råd med bensinen själva, så jag får kanske följa med. Fatta. Roadtrip till auckland liksom. Niiiiiiice!
-Det ösregnade idag när vi skulle gå hem och jag hade inget paraply, men så möter jag en lärare som jag inte ens har i något ämne som bara "You can't walk like that! Take mine and bring it back tomorrow." Så fick jag hans superstora Awatapu-paraply. Så gött.
-spelade one touch på HaR ochd et var kuuuul. Fast jag fattar fortfarande inte riktigt för jag blir alldeles nervös när jag får bollen, men sen kommer jag på att det bara är att springa. Hehehe. Aja. Jag gillart. Fick dock mer ont i halsen. Oups.
Jag har även lärt mig lite maori.
Kia ora - Hej
Po marie - God natt
Ka pai - jag mår bra
:D:D:D
Lär även ut svenska. Tja är det coolaste ordet de vet nu för tiden.


Kommentarer

Postat av: anna

jag kommer. jag saknar konserter som tusan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback