hej

Skrivet den 2010-08-25 @ 07:42:16

Negativa saker just nu:

  • Det luktar lite smått kattkiss i mitt rum, men jag kan inte hitta det. Tur att jag är van...
  • Jag äter choklad och blir tjock
  • Mina ögon är fortfarande röda
  • Mitt huvud värker
Positiva saker just nu:
  • Pratade med Caylins kompis Preety idag och hon var hur skön som helst. Bjöd även in mig till hennes artonårsfest nästa helg!
  • Wellington på fredag
  • Ski trip på söndag
  • På fredag ska Richard återkomma till sitt hem och starts taking some action, sa precis min kontaktis
  • Jag såg regnbågen i ett moln idag. Ganska häftigt sådär
  • De spelade Coldplay inne på new world
Har även valt ämnen för nästa år. Home economics åker bort och Maori visual arts åker in. Kan nog bli spännande...


Kommentarer

Postat av: Linné

Å verm fan är caylin?

Postat av: frida her self

Men jag har ju pratat om henne föruuut. Hallå eller. Hon på bilden. Dah. Trodde att du lusläste min blogg linnea. :(

Postat av: Linné

JAMEN JAG LEVER RÄTT HELTISKT HÄR HEMMA NÄR JAG SKA FÖLJA ALLA JÄVLA BLOGGAR HERLA TIA. JAG STRESSAR SÖNDER. BLANDAR HOP NAMN OCH HELA DRETEN. RÄTT JOBBIGT SKARTU VETE

Postat av: Linné

JAMEN JAG LEVER RÄTT HEKTISKT HÄR HEMMA NÄR JAG SKA FÖLJA ALLA JÄVLA BLOGGAR HERLA TIA. JAG STRESSAR SÖNDER. BLANDAR HOP NAMN OCH HELA DRETEN. RÄTT JOBBIGT SKARTU VETE

Postat av: Linné

perfektionist blir man og


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback