stoned eyes

Skrivet den 2010-08-23 @ 06:49:27

Mina ögon är helt rödsprängda. Fråga mig inte varför. Folk i skolan trodde att jag hade rökt på. Det är inte helt ovanligt att folk gör det i skolan nämligen... Min has hostar och näsan rinner dessutom. Kan det hända att jag har gått och blivit pollenallergiker? Det går ju faktiskt mot vår här...

I alla fall. Jag har pratat med Reia om familjen och hon vill byta. Jag vill också. Vi har pratat med mrs. Mathews och på henne lät som att hon tyckte att vi skulle byta, även om hon inte kan göra något åt det. Ska maila min kontaktperson nu så får vi se vad som händer helt enkelt! Jag känner mig jättetaskig mot familjen, men det känns inte rätt att stanna på ett ställe jag inte trivs på bara för att de ska slippa betala kostnaderna för Mollys år i Japan. Jag (eller mamma och pappa) har ju faktiskt betalat en hel del för att åka hit.
En spännande sak jag fick reda på om Reia är att hon är en Japansk moviestar! Hur coolt är inte det? Okej, hon är inte jättekänd, men typ en barnstjärna. Hon har till och med fått fanbrev och sånt. Jag känner mig priviligerad som bor med henne.
Hon är den lilla tjejen här.


Kommentarer

Postat av: MellanSverige

Sluta hascha Frida, du kommer dö :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback