basket ball

Skrivet den 2010-07-27 @ 06:16:35

Det var open day (öppet hus för alla som kanske ska börja på min skola) idag efter skolan, så jag och Reia var de enda som kom till träningen, vilket ledde till att vi fick gå hem. Hoppas på bättre tur nästa gång. Vill verkligen komma igång och träna nu. Ska försöka ringa till en dansskola idag och se vad de har. :)

Innan jag åkte så läste jag att man säger "sweet as" här. Så sant. Man säger det till allt. Men man säger även, cool as, slow as, fast as, nice as osv. Det är som om de taagit vårt "asnice" och flyttat fram as:et. Jag gillar't. Och tydligen är jag en clubber. Jag är 18 och får gå på klubbar med andra ord. Måste bara hitta någon att gå med eftersom alla jag käner är 17. Förutom molly och hennes kompisar då. Får tvinga med henne. Träffade en kille som spelar gitarr idag, så jag frågade om det finns några bra nz-band. Svaret var "hmmm..ehm..well..not really...". Woho.
Har även visat karlstad på google earth för några. Det såg buzzy ut tyckte dom. Inte raka vägar och så som här.
Tjingeling!


Kommentarer

Postat av: annanananananana

ofta du inte hört badass, sweet as osv. hemme i sverigeland? antagligen mer vanligt i nz, men ändåååååååå!



och vadå banden? du har ju flight of the conchords för tusan!



Postat av: Mamma

Syyynd att det inte blev någon basketträning.

Postat av: Linné

NAJS ASS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback