ehm.

Skrivet den 2010-07-27 @ 10:19:38

Jag läste annas blogg, sen läste jag min. Insåg att min låter väldigt mycket mer deprimerad. Jag är inte deprimerad, det är nog bara så jag skriver. Jag har det bra. Jättebra. Jag älskar NZ. Jag älskar folket. Jag älskar skolan. Bara så ni vet. Jag är bara lite tråkig. Hehehe.

Matten här är konstig btw. Vi fick ett häfte på typ tio sidor med grafer som vi skulle rita. Läraren vill att alla ska köpa grafritande räknare, men det är typ jag och en till som har det (hons kommentar till min "oooooooh, a Ti!") så han tillåter att man kollar grafen direkt på räknaren. Alltså har jag suttit och målat av alla grafer. Det var drygt. Förstår inte meningen med det? Och jag fattar inte hur de andra vet hur grafen ska se ut, för de kan inte derivata. Okej, nu börjar jag bli nördig. Hehehhehe.
Jag vill ha bal bal bal bal. Det kommer bli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
Don't worry. Be happy.
Kolla in Rhys Darby förresten. Komiker som alla älskar här.
Det är tur att det här är min blogg och ingen annans, så jag kan skriva vad jag vill menar jag.
Och ja, flight of the conchords. Bra. Men dom visste jag ju innan liksoooom. Musik verkar inte riktigt vara grejen här. Det är mer drama. Typ. Fast än så lä nge har jag inte så mycket att göra på draman eftersom alla stressar runt inför föreställningen som är på torsdag. Fattar inte hur det ska gå, läraren har helt plötsligt tagit bort första akten (den enda de var bra på) och kulisserna är inte klara. När ska de träna på själva pjäsen liksom? Jaja. Inte mitt problem som tur är. Molly och Emma ska hämnas på läraren eftersom hon tog bort första akten. De pratar om att bränna ner the auditorium, bryta benet på henne eller krasha hennes bil. Helt seriöst. Jag gillar dom. Fast det här är superhemligt, så jag får inte säga något.
Jag gillar att bli kallad sweden btw. Ingen fattar riktigt hur man uttalar mitt namn. Inte jag heller för den delen. Sweden blir bra.
Okej. Nu ska jag sluta. Jag har för mycket fritid. Vill dansa. Nu.


Kommentarer

Postat av: mamma

Vadå tråkig? Du är ju bara dig själv, hehe. Börja inte överdriva nu att allt är såååå niiiiice för då tror jag inte på dig. Bara om du säger att grafen eller det matematiska problemet fick ett sååå fiiiiiint svar kan jag tro dig din lilla nörd.

Postat av: Mathilda

Hennes Frida, hennes, inte hons!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback