getcha head in the game

Skrivet den 2010-07-31 @ 02:22:26

tjingeplingeling

Min fönster är helt öppna, kallt tänker ni, men nej, det är varmare ute än inne idag. Så släpp värmen in! Ett problem jag har varje morgon när jag sminkar mig är att det blir imma på spegeln jättefort. Ett andetag och du ser ingenting. Lite smått irriterande. Tur att jag har en stor spegel. Jag har två till och med.
Igår i skolan blev jag kallad till the office DUN DUNTUDUUU. Läskigt tyckte jag. Men det visade sig att jag bara skulle få min skollegetimation. Så nu är jag officielt en Awatapu college student. coooolt or what?
HaR var roligt som vanligt. Vi var ute och spelade basket, dvs lekte high school musical. "getcha getcha, getcha head in tha game!" och andra fula låtar. Boybands är verkligen internationellt, går hem hos alla.
Just nu i precis detta ögonblick är nana och papa här, dvs Jill och Molly's första grannar när de flyttade hit (de är från england egentligen) som fick ta över rollen som mormor och morfar. Dom är gulliga. Har en jättsöt hund också.
Om nästan exakt två timmar ska jag träffa en mexikansk tjej som heter adi i stan och köpa smink och sånt inför balen. Blir nog kul! Kan möjligtvis bli så att vi testar på palmerstons uteliv ikväll också, spännande! Mamma, jag tar det lugnt. Jag är utbytesstudent, du vet.
Det var något mer jag skule säga också, men jag har glömt det nu. Jaja. HEJ


Kommentarer

Postat av: Linné

den är från High school musical frida, inte boyband. Trodde du hade lite mer hjärnaän så.. meen tack nu har jag den på hjärnan. getcha getcha, getcha head in tha game. man kan ju prova att viska den också så låter man frisk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback