hej knekt

Skrivet den 2010-07-21 @ 07:05:29

Okej. Uppdatering. Jag är för trött för att faktiskt prata med folk. Jag sitter bara där och skrattar. Oftast åt dem, fast jag tror inte att de fattar det. Hehe. Har fått ett ställe att hänga på under lunch och tea-break så jag behöver inte oroa mig för var jag ska vara då iaf. Fast det känns ganska tråkigt att alltid hänga där med samma människor i tio månader. Folk här är verkligen konstiga. Men jag gillar dom.

Roligaste idag var iaf Health and recreation. Jag förväntade mig idrott liksom. Röra på sig. Tydligen ska HaR vara mer praktiskt än PE (physical education) så därför valde jag det. Jag har det sista lektionen så jag har släpat runt på ombyte hela dagen, men tydligen ska vi inte ens vara i idrottshallen, vi är i ett klassrum. Dom hade gjort någon ledargrej på lektionen innan så de fyller i ett pappaer om det och folk är verklgien hur slappa som helst. typ fem frågor som de kan kopiera av varandra och alla är typ "do we actually have to write this??". Sen slänger läraren fram en kortlek på varje bord och sätter sig i sitt hörn. Någon har bitit i vår kortlek så vi får en ny. Jag lär dem hej knekt och vinner såklart stort. de säger "kodaddam". kul. helt stört slappa människor. Sen spelar vi skitgubbe, fast det heter smash och om någon lägger en sjua så måste man lägga under sju. Jag vinner. Sen spelar vi president & scum, jag blir president. yeaaaaaaaaaah!
Tjejen som är typ captain of the basket ball team eller något ropade på mig idag och bara "hiiiii". Hoppas att hon inte har för stora förhoppningar på mig..
Här är en bild på mig och Reia i mitt rum med den klassiska japanposen. Mamma, jag vill åka till Japan. Vi får bo hos Reia. Och eh, jag vet inte vad som hände med stirrblicken.
.


Kommentarer

Postat av: frida

FREIDA! fan vad coolt. jag kan liksom inte fatta att du redan börjat skolan och allt. fränt! jag vill prata! när är du skype/msn?

Postat av: Linné

ehhe frida skriver till sig själv för att få kommentarer. moget. skämt åsido. men håller med norren. vi måste få detta att fungere!

hej knekt respekt

Postat av: Jonatan

Alltså vadå, har ni tea-break?!:O Som om man skulle ssitta och dricka te dÅ?!:O HEHEHEHEHE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback