köttbullar

Skrivet den 2010-07-26 @ 06:38:22

Jag börjar komma in i det här nu känner jag! Spelade basket, innebandy, rugby och fotboll på health and rec idag. HAHAHA. okej. jag var dålig. men kul. Man får betyg efter hur man är mot de andra när man spelar och inte hur bra man är, så det passar ju mig! Basket imorgon kommer dock bli spännande.

Jill har dragit på sig någon typ av sjukdom idag så jag och reia ska laga mat. Har lovat köttbullar, men kollade recept nu och det verkar ju ganska avancerat...eeeeeh. mamma?


Kommentarer

Postat av: Maja

Haha det är väl inte så avancerat?=)

Postat av: Mamma

Stek inte på för hög värme kan vara ett råd. Det kanske är för sent nu, hur gick det?

Postat av: Linné

Har de inte nudlar på snabbköpet?

Postat av: Jonatan

Alltså inte för att det här hör till ämnet nånstans MEN jag har druckit typ 11 koppar te idag... värsta crazy!!!!:]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback