NZ

Skrivet den 2010-07-18 @ 00:53:37

Jag lever! Trots bungy jump och helt crazy driving på smala bergsvägar, ni vet såna där det är vägg på ena sidan och stup på andra. NZ är hur vackert som helst. Kom till familjen i förrgår och de verkar snälla och bra, men ganska upptagna med renovering av huset. Jag har en japansk "syster" som heter Reia, hon är helt underbar och skönt att ha någon mer som också känner sig helt borta. Ja, jag känner mig helt borta. Livet är verkligen upp och ner. Precis allting är nytt nytt nytt och jag är trött trött trött. Skolan börjar imorgon och jag längtar verkligen tills jag kommer in i livet här och får lite rutiner.Idag tror jag att vi ska måla om Mollys rum, eller måla det över huvud taget. Hon bor i garaget nu och jag har hennes gamla rum..hehe...

Och Jonatan, tack så väldigt mycket för mössan förresten, den har jag på mig dygnet runt nu för det är så kallt här inne. Ute är det som vår i Sverige, men inne är det lika kallt...
ha det!


Kommentarer

Postat av: Jonaaaaatan

Ohoo brabrabra att mössan kommer till pass:))

Postat av: Linné

Du är liksom... där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback