senaste nytt

Skrivet den 2010-07-10 @ 12:15:45

Jag kommer vara senior och därför inte ha skoluniform, niiiice. Sen kommer det vara bal i augusti, ännu mer nice! Jag sitter och stalkar molly på facebook. Hon verkar bra. Kommer antagligen inte kunna använda Internet på min dator så jag måste låna familjens. Mamma tycker att det ska bli bra för mig. Det är nog bra också, men tråkigt för alla mina trogna bloggfans...

Vad tycks om min fräscha, coola, nya design btw? Okej, lite fult att jag bara har stulit den, men den var faktiskt gratis.
Okej, jag har inte åkt än, borde inte skriva här nu. Blir ju fel. Mitt år har inte börjat. Fast jo, lite, det är lite jobbigt med alla hejdån. Och allt jag måste förbereda, det är verkligen inte min grej att förbereda. Mamma får göra allt. Förlåt mamma om du läser det här. :) Nej, nu ska jag sluta flumma och cykla och hämta Linnea vid bussen. Kommer bli moisturizing!
Ha det


Kommentarer

Postat av: Mathilda

Bra att du lyssnar på mina goda råd Frida! :D på de!

Postat av: Jonatan

Fint fint fint Frida. Digg på designen(Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback