Straaaandeeeen

Skrivet den 2010-11-12 @ 08:11:11

Okej. Ett udda gäng, jag, Duane, Astra, Souley och Javed (okej, ni vet inte vilka, men jag vill komma ihåg detta, så skriver namn) åkte till stranden idag. Supermolnigt. Kör fast i sanden. Hittar några tjejer från Freyburg som vi spelar lite volleyball med. Sen övergår vi till att spela touch och de inser då att jag inte är från nya zeeland... Sen kommer surfingbrädan fram och vi ger det ett ganska halvhjärtat försök... Crazy vågor som alltid här. Och lite för kallt fortfarande. Nu ska jag packa inför sydön imorgon... Hade göttans. Och ja, jag tänker på er som fortfarande går i skolan. Livet måste kännas tungt för er just nu. Jag kommer verkligen se tillbaka på tiden här som alldeles bekymmerslös. Det är inte alldeles bekymmerslöst, men nästan. Jag är ju utbytis, så problemen kommer i en annan form bara. Men för tillfället finns det inga alls. Faktiskt. Det går upp och ner det där. Men idag var en bra dag!


Kommentarer

Postat av: Annika

Här har vi haft snökaos i veckan. Tänk så olika det kan va. Fast nu har det regnat bort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback