Bilturer

Skrivet den 2011-02-04 @ 10:20:11

Tänkte berätta för er hur underbart det är att åka bil med min värdsyster Jacinda. Att ta sig fram tillsammans med henne är alltid ett nöje, då det går hiskeligt fort, på alla sätt. Att det går fort i själva traffiken är anske inte så jättebra... Men det går också fort för att vi alltid har så roligt. Det är musiken på absolut högsta volymen och livet är bara underbart. Men det bästa är faktiskt när vi står still vid rödljusen. Speciellt när det är gamla personer i bilarna runt omkring oss eftersom de är inte rädda för att glo. Jag och Cindy går crazy vid rödljusen. Totalt crazy. Bilturerna med Cindy är definitivt något jag kommer sakna när jag kommer hem.

Bilturerna med Halie är lite annorlunda. Hon har en liten sportbil som är coolast i hela palmy. Vi sitter där och dunkar "I like that" i coola solglasögon och njuter av alla avundsjuka blickar från alla andra bilar. Vi bara cruisar fram och delar med oss av vår skuxness. Mhm.
Nissan Sports Car 800x400


Kommentarer

Postat av: mamma

Vore kul att ha körkort, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback