Kapiti Island

Skrivet den 2011-01-21 @ 05:47:27

Okej. uppdatering. Ja, det var länge sen. Mamma och pappa har varit här. Jul och nyår har firats. Jag har köpt gymkort. Det är ungefär det som har hänt i stora drag. Allt har varit mycket trevligt! Bilder finns nu uppe på fejsis. Vi kom ju fram till att hela landet är som en enda stor nationalpark. Och på tal om nationalpark så åkte jag med REia och hennes nya värdpappa (som också är min kontaktperson) Barry till Kapiti Island idag. Det är en naturreservatsö. Typ. Det innebär iaf att man måste få tillstånd från regeringen för att åka dit och man får inte ta dit några möss eller andra djur/sjukdomar. Och det fanns massa coola fåglar där. Fast det intresserar mig faktiskt itne jättemycket. Förlåt om det intresserar er och jag inte tog några fågelbidler åt er. Iaf. Det var ytterst vackert! Vi gick hela vägen upp till toppen av ön. När vi nästan är uppe så kommer en tioåring och SPRINGER om mig. Vad tusan hände där liksom? Nu ska jag till gymmat med Halie. Har ingen aning om vad jag ska göra i helgen....hoppas det blir något spännande!


Kommentarer

Postat av: Alicia

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback