skola

Skrivet den 2011-01-31 @ 06:02:06

slut på sommarlovet. skolan börjar igen. känns skönt att få lite ordning på livet igen. men konstigt. Det har kommit några nya utbytesstudenter till skolan, en tysk, en tjeckisk och några från brasilien! kul kul! Känner mig asball som redan känner till skolan och så. Tysken var för övrigt jättelång, vilket stärker min historia om att alla i sverige (och typ norra europa) är lika långa som jag...

Har även tagit bort mitt facebook konto idag....fick lust med det. kommer nog återskapa det i typ imorgon eller något. men ändå. om ni undrar liksom. Ska bli spännande att se vad jag ska göra nu om dagarna....hehe.


Kommentarer

Postat av: mamma

Vad menar du kan man bara ta bort sitt facebookkonto så där. Har du problem med det eller varför har du tagit bort det? Nu får du kanske mer tid till att skriva riktiga brev.

Postat av: Fille

NO! Jag såg ju precis ditt ASROLIGA mejl.. HAHAHAHAHA! Hade totalt missat den bilden. Helt underbar. Men jag tyckte mer om när han såg ut som klimpen. Det här kändes lite pre-klimpen tiden på något vis? I alla fall. Underbart. Och. Jag saknar dig också. Jättejättemycket. Vet du mer exakt när du kommer hem förresten?? HHEHE. I maj, men när?? Och har du någon adress ifall jag vill skicka brev (och typ SCHOKLLAA). ¨



Kom snart tillbaka till facebook. Jag ber.



Pussisls.

Postat av: Michelle

Hej!

Åh va kul att du är på Nya Zeeland, jag ska kanske åka dit som utbytis också men har fått kalla fötter. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback